En bra lördag helt enkelt ♥

2012-03-31 22:47:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Idag har jag inte bloggat för att jag inte haft något att skriva utan för att jag inte haft tid att skriva =). Så nu kan jag skriva för att berätta vad vi gjort. Marcus har varit iväg och repat inför en spelning hela förmiddan och eftermiddan och jag och Max åkte till badhuset tillsammans med min mamma på förmiddan och plaskade och åkte vattenrutschkana. När vi kom till badhuset stod C och R med barn i kassan och skulle precis gå in. Vilket sammanträffande! Så vi badade tillsammans vilket var roligt.

När vi hade badat färdigt åkte jag, Max och mamma och tog en fika innan vi handlade lite och åkte hem till mina föräldrar där vi spenderade resten av eftermiddan. Det har varit kallt ute idag men i mammas och pappas uterum var det varmt och skönt när solen sken. Vi satt där och fikade efter att vi hade ätit lunch. Innan Marcus kom och hämtade oss vid 16.30 så somnade Max en stund på mina föräldrars säng.

Nu ikväll har vi varit och A-C och M och blivit bjudna på smaskig mat. Grillat med klyftpotatis, mangosås och sallad. Till efterrätt blev det frukt i ugn med vit choklad och glass.

Mätta och belåtna kom vi hem vid 21.30. Max somnade på en gång och jag sitter här i soffan och äter chips och tänker att det har varit en riktigt bra dag ♥





Kommentarer
Anna - mamma till Saga 2 månader, Albin 3 år och bonusen P 12 år

Vad mycket ni hann med! :) Mysigt att bli bortbjudna. Kram

2012-04-01  /  11:49:50  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback