Sommarläsning

2012-06-26 16:34:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag kom hem för en stund sen. Han har börjat på ny avdelning på förskolan och det har gått jättebra vilket känns skönt för två oroliga föräldrar =)! Hade förberett mig på en tårdrypande lämning igår men Max kramade mig och gick in. Där stod en snopen mamma kvar som kunde åka till jobbet utan att tillbringa bilresan med att torka tårar.
 

När jag hämtade honom förut så åkte vi till Konsum för att köpa avokado och där hade de 3 pocketböcker för 99:-. Lyckliga mig som behöver sommarläsning.
 
Någon av er som läst någon av dessa? (Jag har läst Sofi Fahrmans och Kajsa Ingemarssons tidigare böcker)
 
 
Tre arbetsdagar till semester...... ♥
 
 
(Blev glad när jag tittade på väderprognosen. Tittar mest på västkustens väder eftersom vi befinner oss där om några dagar och nu börjar det ju se bättre ut än konstant regn)




Kommentarer
Anna - Livet med tre barn ♥

Var på västkusten ska ni vara? =)

Svar: Halmstad =)
Sara

2012-06-26  /  23:53:30  /  http://withlovefrom.blogg.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja jag har semester sen dagen innan midsommar. Helt underbart. Nu har du ju snart semester med :) När börjar du jobba igen sen?

Svar: Jag är ledig tre veckor och sen jobbar jag en vecka innan jag är ledig två till. Blev tyvärr så i år för fattades folk på jobbet.
Sara

2012-06-27  /  08:35:00  /  http://emmaoskrutten.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback