Söndag

2012-07-30 17:46:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår var det en solig dag och jag och min kompis S som semestrar här några dagar passade på att sola medan Marcus och Max arbetade i trädgården med att klippa häcken framför huset.
 
Till lunch lagade jag ängamat med persilja från trädgården. Mums så gott det blev. Har ju senaste tiden inte alls gillat att laga mat men blir glad när jag får inspiration då och då. Nästa gång ska jag dock prova ett annat recept för jag tycker det blev lite smaklöst fast jag tillsatt en grönsaksbuljongtärning vilket inte stod i receptet. Någon som har ett bra recept på ängamat? Detta testade jag.
 
Igårkväll hade vi grillfest för vänner här hemma. Vi åt gott och pratade till midnatt. Det var en riktigt lyckad kväll!
 




Kommentarer
Linda

Nu börjar det synas lite mer på dig med ;.) Fiint! Gulliga kläder också.
Nu är det inte många dagar kvar till ultraljudet för oss. Jippie!
Kram

Svar: ja nu är det svårt att dölja graviditeten! Å så jag längtar tills ultraljudet. Inte långt kvar nu!! Hoppas du mår bra =) kram
Sara

2012-07-31  /  18:43:49  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback