Sommarens finaste dag

2012-07-25 21:07:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har det nog varit sommarens finaste dag. Facebook, instagram och bloggar kryllar av strandbilder. Om jag hade en bild från dagen så skulle den föreställa en svettig Sara på förskolegården där jag jobbar. Men dagen har varit bra ändå fast jag jobbade till 18. A-C och M har bjudit oss på grillat nu ikväll. Lite semesterkänsla bjöds jag på.
 
Nu ska jag varvar ner och sen blir det läggdags för imorgon börjar jag jobba kl. 6. Är en väldigt fin sommarkväll ute nu. Alldeles vindstilla och 23 grader. Fantastiskt!
 
Max kom precis fram till mig, tittade på datorn och frågade om jag skriver om att han klämde sig på en klädnypa. Han ville att han skulle skriva det så nu har jag gjort det ♥
 
Kram från mig




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback