På språng

2012-07-28 09:41:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
GOMORRON LÖRDAG och semester igen! Nu är jag ledig i två veckor till vilket känns skönt.
 
Vill inte vara negativ angående vädret men jag längtar så otroligt efter en heldag på stranden men börjar ge upp hoppet. På många ställen har det ju varit strålande sol i flera dagar denna vecka men hos oss har det varit en hel soldag (då jag jobbade länge) och sen har det varit mulet halva dagarna och klarnat upp på eftermiddagarna. Idag skulle det bli strålande sol och varmt men är mulet. Jag behöver sol!!
 
Nåja nog om det.
 
Marcus har varit och köpt färskt bröd som vi nu ska äta till frukost, en sen frukost, såsom det ska vara på helgen. Sen blir det en tur till bra och begagnat och på eftermiddan kommer min kompis S för att stanna några dagar. Hade tänkt strandhäng i eftermiddag så får väl se om det klarnar upp. Annars får vi väl hitta på nåt annat!
 
Och apropå rubriken och bilden: Max är nästan alltid på språng och har nåt att göra. Nu har han inte tid att äta frukost för han måste greja med sin utetraktor. Och förut hade han inte tid att klä på sig för han var tvungen att spela gitarr. Pigg och glad kille som efter några gnälliga och trötta dagar sovit 19.20-8 inatt. Tack säger vi och hoppas på en bra dag med gott humör ♥




Kommentarer
Anna

Härligt med mer semester. Min vecka är snart slut och på måndag går jag tillbaka och jobbar igen. Hade varit skönt med en vecka till. Vi har jättevarmt och sol och hela veckan (nästan) har varit kanon vädermässigt. Vilken skillnad det kan vara i avlånga Sverige!

2012-07-28  /  17:23:16  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback