JOBB BAD GRILL

2012-07-26 21:26:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Fördelen med att börja jobba kl. 6.00 är att man får gå hem i bra tid. Vi har varit till sjön på eftermiddan. Det var först alldeles mulet men sen sprack det upp och blev blå himmel. Hann sola och bada en stund i solskenet.
 
Just nu är vi hos mina föräldrar. Min bror med familj är här också. Vi har ätit grillat med en massa goda tillbehör och nu spelar de andra kort vilket jag är ganska ointresserad av så då hamnade jag visst här!
 
Mamma har köpt kläder till vår bebis. Visar dem för er en annan dag =)!
 
Nu är det en arbetsdag kvar och sedan semester i två veckor. Känns jätteskönt men har gått riktigt bra att jobba denna vecka. Trevliga kollegor och mysiga barn. Och dessutom har det gått bra kroppsligt också. Har inte haft några större problem med höfter eller rygg.
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback