Första bebisdrömmen

2012-07-18 10:46:03 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Inatt har jag drömt den första drömmen om bebisen. Med Max i magen drömde jag om bebisar som endast drack oboy, som bet på navelsträngen när den kom ut och som kom ut några månader för tidigt så jag fick stoppa in den i magen igen. 
 
Inatt har jag drömt att vi fick en pojke som skulle heta Jack. Men jag glömde bort att han fanns och gick och jobbade som vanligt utan att nån visste att jag fått barn. Sen kom jag på att han ju inte kunde vara själv hemma för jag var ju tvungen att amma honom så då bar jag honom i en glasslåda. Han var mager och stundtals blå för att jag glömt att amma honom.
 
Usch, hemsk dröm var det men jag kom på att namnet Jack är sött! 
 
 
Alldeles strax är det shopping på stan som gäller här. Hoppas på sushi till lunch =)
 
 




Kommentarer
Anna

Hihi, kan inte låta bli att fnissa för mig själv. Vilken läskig men söt dröm ;)

2012-07-18  /  23:36:34  /  http://withlovefrom.blogg.se
Anna

Man undrar ju var man får alltifrån. Jag drömde mycket läskiga och konstiga drömmar med Alexander i magen. Minns att jag ibland kände mig helt förtvivlad och trodde att jag inte skulle klara av att vara en bra mamma eftersom jag ibland var så dålig på att ta hand om mitt kommande barn i drömmen.

Hoppas du hittade något fint på stan! :)

2012-07-19  /  05:42:27  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback