Bad och fika

2012-07-24 22:59:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll! Idag började jag jobba tidigt så har varit vaken sen 5.30 men än har jag inte däckat. Fick flexa från jobbet och kom hem vid 13. Det har varit så otroligt kvavt ute idag men mestadels molnigt. Vi åkte till badhuset när jag kom hem och efter 1,5 timmes bad med många åk i vattenrutschkanan och många hopp från kanten för Max så cyklade vi vidare till café och fikade gott. Sen blev det att låna Emil i Lönnebergabok och lite lek på biblioteket. En mysig eftermiddag med andra ord. Jag har dock lite bikiniotur. I Halmstad så gick spännet sönder på en bikini när jag lutade mig framåt i solstolen och det blev bröstchock (dock ingen som såg). Idag när vi kom till badhuset reagerade jag på att min bästa badbikini inte klickade till i spännet när jag knäppte den. Och jo mycket riktigt en spricka i spännet. Lyckades hålla den på när jag gick från omklädningsrummet till bassängerna och sen fick Marcus hjälpa mig att knyta den där bak istället. Såg nog lite roligt ut men hellre det än att den skulle kunna flyga av när som helst. Den hamnade efter duschen i badhusets papperskorg.
 
Imorn har jag sovmorgon men ska lägga mig strax så jag får sova mååånga timmar inatt! Ska bara råda bot på denna kvällshungern först.
 
KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback