Status

2012-01-26 10:19:04 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Status idag är mindre feber och lite mer ork. Skönt! Igåreftermiddag var det inte mycket med mig. Nu har jag laddat upp en bricka med te, vatten, äggröra och mörk choklad. Ligger i sängen med datorn i knät och passar på att vila. Max tittar på Bananer i pyjamas. Det blir mycket tv och film nu när han och jag är sjuka men det hör väl till. Det bästa idag är att Marcus slutar jobba vid 14 idag. Då ska jag bädda ner mig ordentligt i sängen och sova. Gick upp 6.30 imorse när Max vaknade.

 

Kram (förhoppningsvis en smittfri)





Kommentarer
♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

fy för vinterns alla sjukdomar.

Själv är jag också förkyld. Men känner mig piggare. Ser fram emot en ledig helg ... men först två arbetsdagar till !

Kram

2012-01-26  /  10:38:34  /  http://edvinsmamma.wordpress.com
Nina

usch va det går mkt nu!

krya på dig en massa!

2012-01-27  /  16:32:59  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback