Och så var det kväll igen...

2012-01-09 20:03:38 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

.... och en kompetensutvecklingsdag med jobbet är till ända. Eftersom jag och Marcus har samma yrke inom samma kommun så var vi på samma föreläsning idag. När vi arbetat färdigt vid 16.30 åkte vi till mina svärföräldrar där Max varit hela dagen (sen 7.30 imorse). Han ville inte åka hem, som vanligt, och vi fick pannkakor att äta, TACK, och sen kom vi hem vid 18.30.

 

Jag känner mig frusen, trött och har påbörjan till halsont (för typ tredje omgången på några veckor). Ska lägga mig i soffan och titta på säsongspremiären av Sveriges mästerkock.

 

Kram till er!





Kommentarer
Josefine

Vilken mysig tröja du ser ut att ha på dig. Var har du köpt den?



Kram till dig!

2012-01-09  /  20:53:21  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback