Nu är de borta

2012-01-11 21:39:57 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Hej! Idag har jag tagit bort alla stjärnor och adventsljusstakar ur fönstrena. Julgranen är dock kvar för jag orkade inte ta bort allt pynt men hoppas på att göra det imornkväll.

 

Jag började jobba kl. 6 imorse och gick upp vid 5 och var faktiskt relativt utvilad när jag vaknade. Orsaken? Jag gick och la mig 21.15 igår. Nu börjar jag känna mig trött men det är ju inte så konstigt när man går upp tidigt men det har varit väldigt skönt att känna sig pigg på dagen vilket jag inte brukar göra på onsdagar.

 

När jag hade hämtat Max på förskolan i eftermiddags så åkte vi och handla innan det blev en tripp till Bra & begagnat där jag hittade fina fodrade gummistövlar till Max för 30:- och sen fikade vi lite.

 

Ikväll har jag ute och gått nästan 5 km med A-C. När jag kom hem hade Marcus bakat muffins. Jag kom på att vi hade philadelphiaost i kylen så det blev frosting till dem. Lite väl onyttigt efter en promenad... men men =)

 

Kram till er och hoppas ni haft en bra dag ♥

 

 





Kommentarer
Emelie

Så skönt att bli av med julen. Det är lustigt för man längtar så efter att få ta fram alla stjärnor och lika mycket efter att få ta bort dem igen sen.

kram

2012-01-12  /  08:41:53  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åå måste också ta bort det sista. Kanske att jag hinner idag när jag är hemma och vabbar...

2012-01-12  /  09:29:48  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback