Nätshopping

2012-01-27 10:21:42 ,   Mode/Kläder
Nej usch nu vill jag inte skriva mer om sjukdom. Kan bara konstatera att efter att ha haft nästan 39 igårkväll med både ipren och alvedon i kroppen så vaknade jag utan feber idag. Men ropar inte hej än för jag var feberfri igårmorse också.

Spanade in rean på ellos och hittade några plagg till mig. Perfekt att det ju också är 30% på röda priser (rabattkod 251701). Hittade ett av mina favoritplagg på rean. Denna långa farfarstopp:



Har tre stycken sen tidigare: en lila, en citrongul och en korallfärgad. De två sistnämnda köpte jag på rea efter sommaren. Den här beigemelerade blir bra till ett par tights eller till ett par jeansleggings. Och vet ni det bästa av allt? Den kostar mig några tior. Den finns här. Nu är det bara ett par jeans jag behöver. De har 100:- rabatt på alla jeans på lindex så jag hoppas VERKLIGEN jag mår bra imorn så jag kan och prova och förhoppningsvis köpa.

En rejäl garderobsrensning behöver jag göra och hade ju tänkt göra det när jag är hemma och vårdar barn men det ingick inte riktigt i mina planer att själv bli sjuk. Får väl se om jag orkar i helgen.

Happy friday!!




Kommentarer
Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-28  /  12:11:37  /  http://moniasundgrenjansson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback