Måndag 2 januari

2012-01-02 20:01:05 ,   Måndagslista

Jag har varit lite oflitig med måndagslistan under hösten men ibland kommer jag liksom på det och jag tycker ju det är ett bra sätt att starta veckan på och denna gång att starta året på =)

 

  • Max nu har varit blöjfri dagtid i en vecka nu. Det går framåt men inte direkt strålande.
  • Max och jag haft en mysig eftermiddag då jag fick prata och fika med A-C och Max leka med S.
  • Jag har haft långledigt över jul och nyår och det har varit fantastiskt skönt.
  • jag ska ligga i soffan och läsa bloggar och titta på tv hela kvällen i hopp om att det hindrar mig från att bli sjuk. Har en hals som gör ont och en kropp som värker lite smått.
  • mitt vita zinkhus som jag fick i julklapp är så fint bredvid teven.
  • för att vi haft en nästintill perfekt jul och ett roligt nyårsfirande med vänner
  • jag blir så glad av att läsa bloggar
  • jag är nöjd med min nya bloggdesign. Det är mycket roligare att blogga nu!

 

 

 





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Jaa koftan kom supersnabbt. Jätteskön är den, men jag tycker egentligen att den är lite kort, antar att det är en vanesak :)



Kram

2012-01-02  /  20:50:20  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback