Lördagsmys

2012-01-07 21:21:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Vi sitter vid teven och småtittar på Jönssonligan (jag försöker övertala Marcus att vi ska se Mitt stora feta grekiska bröllop som börjar om några minuter) och bloggar och wordfeudar.

Vi åt lunch hos mina föräldrar idag och Max lekte med kusinen N. På eftermiddagen/kvällen har vi varit på kalas hos vår kompis S som fyller 29 år idag. HURRA! Vi smaskade tårta, godis och provade på att åka skidor i hans lägenhet (tv-spel). Sen blev det att åka hem med en övertrött Max som somnade gott här hemma efter att ha ätit lite makaroner.

Marcus och jag fick äta mat i lugn och ro samtidigt som vi tittade på Stjärnorna på slottet. Nu ska vi strax ta fram chips, popcorn och coca-cola.

Trevlig lördagskväll ♥





Kommentarer
Anna

Låter som en mysig lördag :)

2012-01-08  /  09:30:16  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback