Fredagtorsdagsmys

2012-01-05 12:44:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då är det snart helg igen. Lagom med två-dagars arbetsvecka. Tänk om det alltid kunde vara så! Får kalla det för torsdagsfredagsmys ikväll

Igår hann jag inte träffa Max så mycket och han blev rejält pappig av det. Han skulle absolut inte krama mig när jag skulle gå till jobbet imorse. Men så när jag hade tagit på mig skorna kom han springande: Mamma mamma du kan få en kram. Sen sprang han och lekte igen. När jag skulle gå ut genom dörren och ropade hejdå så kom han igen. Mamma du kan få en puss. Han är så go! Igårkväll när jag kom hem från shoppingen var Max och Marcus uppe i Marcus musikrum och hade hög musik på och stod med varsin gitarr båda två. Snacka om att känna mig som tredje hjulet. Jag passar inte riktigt in med min tvärflöjt =).

Nu är det strax dags att återgå till jobb igen....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback