FREDAG

2012-01-20 13:16:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Undra hur många som har den rubriken idag? =)

Hej på er! Nu lider min rast på jobbet mot sitt slut och jag ska strax gå till barnen igen. När jag kommer hem sen  så blir det att laga mat och mysa i soffan med chips, popcorn och cola. Ett vanligt fredagsmys med andra ord ♥




Så här såg dagarna och kvällarna ut för ungefär ett år sen. PACKA PACKA PACKA! Tänk att det snart är ett år sen vi flyttade in i huset. Otroligt vad tiden sprungit iväg!



"Ses" senare idag!




Kommentarer
Anna - gravid i v.41

Året har verkligen gått fort :) ... Ha en fin helg nu. Kram

2012-01-20  /  16:28:33  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Anna

Tiden går jättefort! Kan till exempel inte fatta att Alexander är inne på sitt fjärde levnadsår och att Gabriel blir 1 i slutet av mars :S



Visst följer bloggen livet :) Jag har dock noll inspiration om vad jag ska skriva om längre, haha. Mest för att jag är så trött kanske...



kramar

2012-01-21  /  10:05:08  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback