Måndag

2012-02-06 19:15:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Ja nu och arbetsdagen är gjord och jag har precis varit och handlat lite på ICA inför veckan. Varsin semla till mig och Marcus fick följa med också så den ska jag avnjuta lite senare ikväll när jag tittar på gårdagens avsnitt av Äkta människor. Någon mer som följer den svt-serien?

Nu ska Max och jag gå in i duschen och sen blir det läggdags för honom. Fyra dagar kvar till fredagsmys.... hmm.... kanske inte ska börja räkna ner riktigt än =) Lite för tidigt!



Max sitter och "skriver" innan vi åt kvällsmat


Hoppas er måndag varit bra och att ni får en mysig kväll!



Kram





Kommentarer
Kristina

din lilla mamma följer "Äkta människor" tycker den är bra, väcker tankar hur vi behandlar människor som är annourlunda tycker jag i alla fall. Intressant serie.

Max liknar dig när du var liten och satt å skrev jämnt.

kram mamma

2012-02-06  /  22:01:47  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com
Linda

Aldrig för tidigt att räkna ner till helgen ;) Vad gott med semlor!

2012-02-07  /  15:02:15  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback