Helgen på väg att avslutas

2012-02-05 18:08:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Kommer ni ihåg att jag för ett tag sen skrev att vi planerade att köpa stolar till vår "bardisk" i köket. Jag fick efter det ett mail av B som jag umgicks med i tonåren och hon hade några över som vi kunde få och igår var hon snäll och kom med dem. Tack så mycket återigen! Visar er bild sen. Nu sitter jag på en av stolarna och har full uppsikt över våra två ugnar (vi har en spis med två ugnar - helt otroligt bra!) där klyftpotatis och fetaostfyllda kycklingfiléer tillagas. Perfekt att sitta här och blogga under tiden.

Helgen lider mot sitt slut och höjdpunkten denna helg var garanterat stunden i backen igår när vi åkte snowracer. Så härligt med riktigt frisk luft och solsken. Idag har det inte varit lika många minusgrader men tyvärr molnigt. Vi gick på en promenad förut till min mormor och morfar där vi fikade och mormor hjälpte mig att laga ett par byxor.

Nu är det dags att vända runt på klyftpotatisen. Hoppas ni har en skön söndag ♥


(Några minuter senare: Max har varit vaken sen 6 imorse och alldeles nyss kom han gående med sin Byggare Bob och napp i munnen och kröp ner under täcket. Marcus håller nu på att sätta på honom pyjamas men han sover redan. Undra när han kommer vakna imorn eller blir det inatt kanske?!)




Kommentarer
Johanna

Haha, jag läste att du satt på stolen och hade uppsikt över era två ungar. Och jag tänkte att när fasiken fick ni en till unge? Är det någon som ni haft sen tidigare`? Nej, men jag har ju följt dig sen AB-tiden, och nej... Men sen, "vi har en spis med två ungar" Då snurrade det på bra, EN SPIS MED TVÅ UNGAR? (skyller på att klockan är mycket tidigt och jag inte riktigt vaknat ännu ;)), innan jag kopplade och läste om, två ugnar var det ju... =)

2012-02-06  /  07:54:44  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback