Snöstorm

2012-12-05 12:15:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Idag blåser det och snöar för fullt och har gjort det hela natten. Ser ju inte så stormigt ut på bilden men det är ordentlig blåst. Snön yr runt mycket. Plogbilen har i alla fall varit här och plogat vägen men vår garageuppfart behöver lite omtanke. Eventuellt kommer Marcus hem från jobbet på rasten och skottar undan lite så att jag får ut bilen ur garaget annars får jag försöka själv. Som ni ser har det mest yrt igen till höger i bilden och garageporten är till vänster så kanske går bra att backa ut sen. Har ingen lust att gå till förskolan och hämta Max.
 
Har bestämt mig för att även vara hemma från jobbet imorgon. Är lite svullen i halsen och snorar lite. Ingen rejäl förkylning men som höggravid tar jag det säkra före det osäkra.
 
Nu lunchdags!!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback