Smärta, tack!

2012-12-21 22:16:11 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Skönt med kväll! Svårt dock att hitta en skön position i soffan nuförtiden för antinger trycker bebis upp under revbenen (ja så känns det i alla fall) eller så får jag tokont i bröstryggen.
 
Man kan ju säga att det pendlar väldigt angående hur redo jag är för förlossning. Vissa stunder på dygnet blir jag nästan panikslagen vid tanken medans vid andra stunder som nu ligger jag här och längtar efter lite smärta. Några små värkar så det blir lite spännande. Men samtidigt så är vi alldeles för nära julafton nu för att jag ska vilja att nåt ska vara på g. Bebis håll dig lugn, åtminstone tills på tisdag =)!
 
Igår slog det mig att vi ju kan gå över tiden med två veckor också och då är det ju länge kvar.
 
Nej ingen idé att analysera. Bebis kommer när bebis vill och då hoppas jag att jag inte känner mig alldeles skräckslagen. Shit, jag har ju liksom klarat av det en gång.... borde väl gå en gång till!!
 
*biter lite på naglarna*
 
 
 
 




Kommentarer
Linda

Det klarar du alldeles galant!!! Men jag håller med jag är inte riktigt beredd denna gång!

Svar: vad tror du det beror på? Är det för att det är jul eller för att man vet hur fruktansvärt ont det gör??
Sara

2012-12-21  /  22:30:55  /  http://familyspace.blogg.se
Johanna

Klart det går! Och bebis kommer ju vare sig du vill det eller ej ;) Men jag förstår om du är nervig. Och du vet ju liksom vad det går ut på. Det kan ju inte göra saken lättare direkt... Jag har ju ingen aning om vilken smärta det handlar om. Nej, nu kan bebis hålla sig där till den 28:e, det var det datum jag gissade på =)

Svar: Ja nu hoppas vi bebis stannar i magen ett par dagar så den slipper fylla år under juldagarna kommande år! När det väl sätter igång på riktigt tror jag att kroppen kommer ihåg vilken kick det är att föda barn och bara hänger på =)!
Sara

2012-12-22  /  05:58:06  /  http://justnuochidag.wordpress.com
Nina

Förstår precis vad du menar!!

Svar: Skönt att höra att det finns fler =)!
Sara

2012-12-22  /  13:28:11  /  http://niina89.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback