Shopping till Max

2012-12-26 11:18:00 ,   Mode/Kläder
Hej annandagen! Har varit en sväng på Lindex för att bl a köpa byxor till Max som det råder brist på här hemma. Han har växt mycket på längden senaste tiden. Hade inte som ambition att fynda på rea och det gjorde jag inte heller. Det enda som är köpt på rea är mumintröjan som jag sparade in 29:- på! Men sen har ju Lindex ta 3 betala för 2 på en del basplagg så fick mycket för pengarna ändå tyckte jag! Bättre att handla det som behövs än bara för att det är billigt.
 
 
Känns så skönt att vi inte behöver tänka på kläder till honom nu på ett tag. Nya regnställ, både fodrat och ofodrat är inköpt under hösten, och två par nya gympaskor i olika storlekar. Jag tror dock att vi kanske behöver köpa ny skaljacka till honom och eventuellt också nya fodrade gummistövlar men vi får se.
 
Nåja nu ska jag njuta av jul istället för att planera vårens kläder.
 
Vi ska strax åka till A-C och M på lunch!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback