Onsdag

2012-12-19 10:30:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! En dålig natt med svettningar, många kisspauser och en sparkande son i sängen. Sov som bäst mellan 7.30 och 9.00 så nu är jag pigg i alla fall. Max är alldeles uppspelt här hemma för han och Marcus ska strax åka till badhuset. De öppnar inte förrän 11 så det har varit lång väntan för honom. Skulle gärna följa med jag också men jag vet inte om det finns risk för infektioner och sånt där så här nära förlossning. Är inte så påläst men känns bäst att låta bli. Min plan medan de är borta är att äta ostkaka med sylt och grädde och titta på Dawsons Creek. Har lånat hela serien av C. Perfekt!!
 
Hoppas ni får en bra onsdag!
 
Nu har jag fått göra några strykningar på "gissalistan".




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback