Och så blev det vardag igen....

2012-12-27 11:07:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Blev en ordentlig sovmorgon idag. Lämnade sängen kl. 10 men jag somnade ju sent så fanns ju ingen anledning att tvinga sig upp tidigt. Idag väntar en ganska lugn dag. Jag har barnmorskebesök inplanerat och sen kommer Marcus bror K hit på eftermiddan. Ikväll tror jag vi köper pizza. Det jobbigaste med julen är när den är över och man måste börja laga mat igen =)! Blir en tur till ICA sen för att uppdatera kylskåpet. Sen så finns ju en massa andra vardagssysslor att ta tag i här hemma såsom att tvätta, damma, plocka..... the neverendingstory med andra ord!! Får väl se vad jag ska roa mig mer med.....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback