Mättnadskänsla

2012-12-19 19:45:02 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Hör och häpna! Idag har jag haft mättnadskänsla i kroppen typ hela dagen. Förstår inte vad som hänt!! Ville knappt äta kvällsmat ikväll för det kändes som magen är alldeles fylld.... och det är den ju visserligen men i magsäcken har jag ingen bebis vad jag vet....
 
Nåja, nu en halvtimme efter kvällsmaten sitter jag här och är sugen på sushi och mosters kräftsoppa. Tji fick jag! Får vara glad för några timmars mättnadskänsla och nu planera vad jag ska smaska på ikväll.
 
Förresten, nu när det närmar sig julafton börjar jag känna mig alltmer stressad över att jag kanske föder på julafton. Jag vill verkligen inte det. Inte bara på grund av att jag vill fira jul, eller att julafton är en tråkig framtida födelsedag utan också för att min brorson är född på julafton. Det räcker ju liksom att en i familjen fyller år då! Det blir tight att hinna med alla kalas i framtiden.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback