Mangosmoothie

2012-12-11 11:12:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Vilken tur att jag inte skulle jobba idaag för usch vilken natt! Max kom in till oss vid 4 och sen somnade han inte om förrän kl. 6. Då kunde jag inte somna om så då gick jag upp. Åt lite frukost. Vid 7 vaknade Max igen så Marcus hann skjutsa honom till förskolan innan han började jobba, annars hade jag fått gjort det senare om han sovit längre.
 
Strax före 8 när de åkt kröp jag ner under täcket igen. Ställde alarmet på mobilen vid 9 men har inget minne av att den ringde då men kl. 10.10 vaknade jag upp!
 
Nu är det mangosmoothie som gäller och försöka komma igång. Har harklat mig hela natten för är jobbigt i halsen så är skönt att dricka.




Kommentarer
Linda

Vad skönt att du fick sova en stund till! Krya på dig!!

2012-12-12  /  11:04:59  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback