Klänning

2012-12-05 23:29:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blev pannkaksnattmat för mig även denna kväll. Tre pannkakor och nu är jag ganska mätt i alla fall. Ska bli väldigt skönt att lägga sig.
 
Tidigare idag googlade jag lite bebiskläder vilket ju alltid är roligt! Får vi en flicka innan jul måste vi nog stanna på KappAhl på väg hem från BB för kolla in denna söta klänning att ha på julafton:
 
 
Det är så söt med stickat på bebisar!
 
Nej nu är det läggdags pronto. Förhoppningsvis även för den buffande bebisen i magen som är som mest aktiv på kvällar vid denna tid. Får halvligga i soffan för trycker så upp mot höger revben annars.
 
Min plan för imorgon är att ignorera röran på vår nedervåning och ligga på sängen de timmarna Max är på förskolan och vila och dricka varmt så att min hals blir helt bra. That´s the plan. Men först förhoppningsvis många timmars skön sömn.
 
 




Kommentarer
Helena - mamma till Eskil och snart en till

Kul att du visar den klänningen, stod o höll i den länge länge på Kappahl härom dagen. Enligt ultraljudet ska vi få en flicka men vågar man tro på att de har gissat rätt? Jag tycker också klänningen är fantastiskt söt så ev köper jag den och så får jag väl ge bort den om det visar sig vara en pojke i alla fall :-)

Svar: Tycker du ska köpa den =)! Och särskilt eftersom de sett att det antagligen är en flicka. De brukar ju inte ha fel så ofta. Den är ju verkligen jättesöt =)!
Sara

2012-12-06  /  08:14:58  /  http://tausert.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback