Julklappar

2012-12-31 14:07:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Jag kom på att jag inte skrivit om julklapparna vi fått i år. Är roligt att se tillbaks på vad vi fått, och då särskilt vad Max fick och därmed var intressad av just nu. Marcus och jag köpte inte nåt alls till varandra i år. Vi ger bebis till varann istället =).
 
Jag fick tavlan ni ser på bilden ovan. Den ska så småningom sättas ovanför bebis säng. Men jag vill inte sätta upp den än för vet inte om vi kommer flytta sängen. Står den kvar där den är nu blir det nog tavellist ovanför sängen. Sen fick jag en glassmaskin, böcker, presentkort på galleria, ansiktsscrub, bodysufflé (en lyxig bodylotion).
 
Max fick boken Pannkakstårtan med Pettson, liten playmobilbåt med pirater, playmobilbrandmän, DunderKarlsson och Blom till Pippihuset, radiostyrd bil, arbetsbyxor, ritblock, duploblixten, legodumper och grävskopa, sjörövarutstyrsel med skattkarta, skjorta, traktor med släp, ficklampa, bokstavspussel.
 
Hoppas jag inte glömde nåt!




Kommentarer
Linda

Heja ingen bebis än ;.)
Nä de gjorde inget ultraljud. De vet inte vad det kan bero på, trodde ett tag njurarna men urinprovet var bra och ingen feber heller. Det är så jobbigt att inte veta.

Kram

2012-12-31  /  15:51:47  /  http://familyspace.blogg.se
Heidi

fint bäddset, är det H&M eller köpt från ngn annanstans ?

Svar: Det är från HM. Är jättenöjd med det!
Sara

2013-01-02  /  19:05:10  /  http://heromer.blogg.se
Heidi

hittade att det va från H&M. Typiskt att det ej säljs längre :/

Svar: nej va tråkigt att de tagit bort det! var inne nu och kikade jag också men såg det inte. Hoppas du hittar nåt annat du trivs med!
Sara

2013-01-02  /  19:10:58  /  http://heromer.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback