Julgodis

2012-12-20 19:10:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Efter några timmars shopping runt lunchtid idag så åkte vi till mina föräldrar där vi bakat julgodis och ätit mat. Här befinner vi oss fortfarande. Chokladkola, knäck, rockyroad och tryfflar har och håller på att skapas =)!
 
Strax blir det lite glögg att dricka och ikväll planerar jag att titta på Dawsons Creek och äta Rocky Road. Lite julmust slinker nog också ner.
 
Snacka om att jag var trött efter vår shoppingrunda. Benen kände som gelé och när vi kom hit sov jag i en halvtimme. Vi hade ju bestämt att vi inte skulle köpa mer julklappar till Max men idag blev det visste lite till. Svårt att låta bli!
 
 
 




Kommentarer
Anna

Åh vad det ser gott ut! Vad har ni för recept på chokladkola? Vila nu ordentligt ikväll. Kram!

Svar: kommer strax recept på bloggen..... =)!
Sara

2012-12-20  /  19:28:29  /  http://annasalster.blogspot.com
Jennifer -mom to be

Ååhh hittade precis hit. Alltid lika kul o hitta någon med bf ganska nära. Vi har den första:). Vet ni vad det är för kön? :)

Svar: Va roligt! Nej vi har inte tittat vad det är för kön så det är jättespännande =)! Ni?
Sara

2012-12-20  /  20:34:10  /  http://blanqui.blogg.se
Josefine

Känner igen det där... Vi hade också bestämt oss för att inte köpa mer, då vi redan överskridit budgeten rejält. Men på lördag ska jag ändå åka in och köpa några sista saker. Det är så roligt att köpa till tjejer eftersom man själv är en ;-) Mumsigt med godis! Hoppas du unnar dig lite ikväll, och ta hand om magen. Spännande nu! Snart kommer bebis! Har dock inte vågat mig på en gissning eftersom jag är TOTALT värdelös på att gissa sånt där på andra. Men spännande är det som sagt!

Kram & god jul på er!

2012-12-20  /  21:37:15  /  http://josselyn.blogg.se
Jennifer N

Åh, va spännande. Vi kunde inte hålla oss haha, vi väntar en liten pojke :)

2012-12-22  /  14:38:44  /  http://blanqui.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback