Juldagen

2012-12-25 23:34:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Bild från igår hos mina föräldrar
 
 
Gokväll! Sitter här i soffan medan Marcus tittar på skjutfilm på teven =)!
 
Idag har varit en ganska lugn dag. Marcus har skottat massor och Max har varit ute och lekt. På eftermiddan åkte vi till Marcus föräldrar dit Marcus syster med familj kom. Det blev ytterligare en julklappsutdelning och Max fick sjörövarutstyrsel som han blev väldigt glad för. Kvällen har vi tillbringat här hemma med mina föräldrar, vår kompis S, julmatsrester och Så mycket bättre på tv. Jag har haft molvärk i magen och ilningar neråt men nu har det avtagit. Nästan så jag trodde att det var nåt på gång. Kändes spännande! Det är fyra stycken som gissat på morgondagens datum på gissalistan.
 
Ska ta mig en kvällsmacka och sedan väntar nog sängen. Jag är dock inte särskilt trött för sov till 9.30 i förmiddags! Min underbara man ger mig sovmorgon varje morgon.
 
Hoppas ni alla njuter av mysig juldagar ♥




Kommentarer
Anna Granstedt

Vad spännanade det är, jag undrar just när den där lilla/lille tänkt att komma ut?!Ha en fin fortsatt julhelg!Kram

Svar: Tack! hoppas på att vi ses på nyår =)! Kram
Sara

2012-12-26  /  08:45:34 
Mikaela

Vad spännande,har också haft molvärk,flera dagar nu.Bebis kan ju komma närsom.Här hemma siktar vi dock på andra sidan nyåret ;)

Svar: ja vi siktar också på andra sidan nyåret! =)
Sara

2012-12-26  /  10:22:11 
Linda

håll ut! ;.)

2012-12-26  /  14:59:39  /  http://familyspace.blogg.se
À-C

Är det försent att gissa? Jag gissar på den 2 jan :)

2012-12-26  /  18:45:17 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback