Julafton

2012-12-25 11:44:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Goförmiddag! Här pågår snökaos och lek och jag går igenom bilderna från julafton igår. En julafton som började kl. 4.00 när Max ville titta i julstrumpan men vi lyckades avstyra det och somnade om. 6.30 var det dock uppstigning och Max öppnade två paket som tomten lagt i julstrumpan: DunderKarlsson och Blom till Pippihuset samt två brandmansplaymogubbar.
 
Julafton avslutades vid kl 23.00 på kvällen då Max till slut somnade mellan oss medan Marcus läste Pettson och Pannkakstårtan.
 
Däremellan var vi hos mina föräldrar och hade julklappsutdelning, jullunch, julfika med släkten på mammas sida. Sedan bar det av till Marcus föräldrar dit Tomten kom med ännu fler julklappar. Även där åt vi gott.
 
Här kommer en bildbomb:
 
Min fantastiska mormor som fick agera tomte en liten stund med en stolsdyna som skägg
 
 
 




Kommentarer
Linda

Nä vilken tur att de stannade i magarna! Jag förstår vad du menar igår kändes det lite tomt att han inte var ute och med men idag känns det bra ;.) jag har fått tid för hinnsvepning till den 2/1 nu så det känns bra. Sist fick jag det på bf + 12 så nu ville jag göra det lite tidigare. Så kanske det drar igång tills bf + 5 eller ngt?
jag har fått ngt med magen men inte kräksjuka än... Härliga bilder från gårdagen!
Kram

2012-12-25  /  12:43:21  /  http://familyspace.blogg.se
Johanna

Ser ut som att ni hade en supermysig dag tillsammans! Och massor med god mat =) Hoppas att dagen idag fortsatt på samma sätt!

2012-12-25  /  19:12:54  /  http://justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback