Gomorron -21 grader!

2012-12-03 07:59:43 ,  
Brr kallt ute! Är inte avundsjuk på Marcus som cyklade till jobbet i denna kyla kl. 6.15. Men han har inte så långt som tur är.

Min morgonfundering idag; hur många gånger kan man kissa under en natt egentligen? Jag har varit uppe 5 ggr inatt. Men har sovit ok mellan kisspromenaderna. Som tur är sov Max i sin säng till 7.20 imorse då han kröp ner bredvid mig o sa "Mamma du är så go" något han upprepat några gånger till sen. Mammas pojke!

Idag är det jobb och bankmöte som gäller. Efter det äger vi vår bil för lånet ska betalas av. Lägre månadskostnad - ja tack!

Kram




Kommentarer
Anneli

-21, oh herregud! ;-)

Svar: ja burr det var kallt! ser ut att bli lika kallt inatt!
Sara

2012-12-03  /  16:08:20  /  http://vardagssaker.blogg.se/
Linda

Fy sjutton så kallt!
Ja det var helträtt! Hon går privat så jag har faktiskt inte sagt något eller frågat ;.) men jag lämnar henne 9 och hämtar ca 15-15.30 så det är nog ok.
Kram

Svar: va skönt! När jag går hem på ledighet den 13 december så kommer jag vara lite föräldraledig på Max så då får han ta jullov. Eftersom jag jobbar på förskola så tillåter samvetet inget annat ;) Sen så är det ju olika regler i olika kommuner. Skiljer sig väldigt i Sverige på vad man får och inte får. kram
Sara

2012-12-03  /  21:15:38  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback