Glöggte

2012-12-04 12:26:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej tisdag! Ligger i soffan och dricker glöggte. Mysigt och gott! Jag är hemma idag. Efter att ha varit vaken en gång i timmen inatt med toalettbesök, tagit gaviscon mot halsbränna eller flyttat på Max som legat typ på mig och dessutom vaknade med lite halsont vid 6.40 så konstaterade jag bara att orken var på gränsen till slut. Vem försöker jag för? Så nu blir jag hemma idag och imorn och satsar på att jobba på torsdag och de fyra dagar jag har kvar att jobba nästa vecka. Vill absolut inte insjukna i nån förkylning nu!
 
När Marcus och Max hade åkt strax före 8 imorse så gick jag och la mig igen. Fantastiskt att få ligga själv i sängen och sen sov jag till 10.30!
 
Bebis i magen poppar till julmusik som jag spelar på datorn.
 
KRAM




Kommentarer
Emily

Åh, glöggte. Var har du hittat det? Eller kanske finns överallt nu i dessa tider? :D

Svar: Jag hittade det i hälsohandeln vi har här på orten men det brukar också finnas i kaffe- och teaffärer!
Sara

2012-12-04  /  20:26:23  /  http://positivaarne.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback