Elgitarrsblodprov

2012-12-20 09:09:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Känner mig själv lite chockad att jag satt påklädd vid frukostbordet kl. 8.30 imorse. Min sovmorgon uteblev för Marcus skulle till vårdcentralen och lämna blodprov så jag klev upp. Ganska motvilligt dock för låg vaken mellan 5.30-7 imorse och hann sen somna om en kvart innan jag gick upp. Idag står shopping och julgodisbak på schemat. Ska försöka slumra en sväng innan vi ger oss iväg så att jag orkar. Max ska vara med sin morfar när Marcus och jag shoppar och sen ska vi göra julgodis hos mina föräldrar - årlig tradition!
 
Innan Marcus gick till vårdcentralen undrade Max om han skulle lämna blodprov bara för att han spelar elgitarr! Barn har härliga funderingar ♥
 
Hade lite onda sammandragningar igår och några nu på morgonen med. Absolut inga smärtor men de kändes mer än vanligt. Gör mig både orolig och förväntansfull. Vill dock gärna shoppa först..... =)
 
 
 
(kan säga att det märks på bloggen att det närmar sig bf för fler än vanligt klickar sig in här på dagarna. Är roligt!)
 
 




Kommentarer
Linda

Haha vad rolig han är!

2012-12-20  /  11:42:01  /  http://familyspace.blogg.se
michaela- med syskon i magen ♥

det där med sömnen är så typiskt..att man somnar preciiiis innan den där klockan ringer.

2012-12-20  /  12:25:57  /  http://minahjartanochjag.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback