Bästa kvällen på veckan

2012-12-07 18:29:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vår hall har julbelysning
 
 
 
Hej i fredagsmyset! Vi ska strax äta mat. Ikväll blir det Grekisk pytt med tzatziki - en av mina favoriter!
 Vad vi ska äta mer ikväll behöver jag väl inte skriva för ni känner väl igen våra fredagsmysrutiner nu va? Chips, dip, popcorn och cola såklart!
 
Så glad jag är över nätshopping, tack vare det och lite affärsshopping så är alla julklappar inhandlade (bara Marcus som har lite kvar att köpa). Nu återstår bara jobbet att slå in dem. Men papper, tejp och etiketter finns redan hemma.
 
Imorgon planerar vi att baka saffransbullar och klä granen. Tidigt? Jag vet men vi brukar klä den tredje advent och förra året var tredje advent typ runt detta datum så därför känns det legitimt. Och vem vet, vi kanske föder barn på tredje advent.
 
Hoppas ni får en mysig kväll!




Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Ååå, eran hall är så mysig :)

Sv: Ja, en extern blixt är verkligen ett måste har jag märkt nu :) Jag beställde min från cyberphoto.se (Nikon Speedlight SB-700), man kunde beställa NU och betala den 28feb, så då hinner man lägga undan lite pengar i januari, så blir det lättare att få råd :) smart! :) Denna gick på 2,490kr (2 690 kr med batteri-laddset)... Känner att det är sååå värt det! :)

Hoppas ni har en bra fredagkväll! Trevlig helg :)
Kram

Svar: Tack ja jag gillar också vår hall =)!
Jag får spara.... fast det blir svårt när jag är föräldraledig.... men man kan ju alltid försöka =) Det är ju så svårt att fota nu på vintern tycker jag. Får satsa på att ha en extern blixt till nästa vinter! KRAM
Sara

2012-12-07  /  21:57:31  /  http://emmashjartan.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback