121212

2012-12-12 21:37:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nej ni nån 121212-bebis verkar det inte bli!
 
Jag har typ tillbringat större delen av dagen i soffan. Är så trött och mina ben och armar är som gelé hela tiden. Imorn blir det några timmars jobb och i det ingår luciafirande vilket blir mysigt! Sen så lämnar jag jobbet för ett år framöver. Känns konstigt fast samtidigt rätt så naturligt just nu.
 
Nu ska jag se på det sista avsnittet av One Tree Hill. En av de allra bästa serierna... nånsin!
 





Kommentarer
Johanna

Ja, lite märkligt känns det att inte göra några vidare "planer" för året som kommer. Jag kom in på ett högskoleprogram som jag velat in på i flera år. Men nu kan jag ju inte tacka ja ;) Ska dock tacka ja och sen ta studieuppehåll. Men det känns riktigt märkligt.

Hoppas du är lite piggare idag. Lucia-pigg!

Kram!

2012-12-13  /  06:25:31  /  http://justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback