1 december

2012-12-01 12:00:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Kan man få en bättre 1 december än när det är fullt med snö ute och fina flingor faller från himlen och termometern visar -5 grader? Nej jag tror inte det. Även om jag mest njuter av vädret inifrån så är det underbart. Och sen lite julmusik på det!
 
Det blev en alldeles för sen start på dagen idag för igår vid midnatt när vi skulle lägga oss började Max hosta. Jag hade glömt ge han nässpray innan han la sig och sen har han nog legat på rygg och sovit så han hade snor och slem i halsen. Han såg äcklad och panikslagen ut när han hostade. Så vi gick ner till teven alla tre och tittade på Elias - räddningsbåten i en timme. Max fick nässpray och vatten och det gav sig. Men vi somnade väl vid 1.30 eller liknande. Resultatet av det blev att Max och Marcus gick upp vid 8 imorse men jag sov till efter 10. Nu har ju typ halva dagen gått och jag har inte fått nåt gjort. Men orkar inte ha panik över det. Sömn är viktigt att prioritera.
 
Marcus och Max är ute i backen och åker snowracer och pulka och jag ska ta tag i städningen av lekrummet. Med lite julmusik på spotify så borde det ju nästan bli kul ♥ 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback