Trött ikeashopping!

2012-08-31 20:47:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 När jag kom hem från jobbet idag var begreppet trött en underdrift! Vaknade 4.50 imorse och kunde inte somna om, eller rättare sagt det var ingen större idé för skulle ändå gå upp strax efter 5, började jobba 6, rörig dag på jobbet, varit och köpt kavat-skor till Max inför hösten, foglossning, ont i ryggen..... Lyckades slumra några minuter när vi kom hem. Sen lämnade vi Max till mina föräldrar och åkte och åt kinabuffé och sen IKEA-shopping. Kände mig väldigt duktig som handlade enligt listan jag hade förberett.
 
Nu: försöka få i mig lite ostbågar och cola för att känna att det är fredag innan jag somnar!
 
 
Hi hi snacka om tjockis på IKEA. Som jag skrivit tidigare, shit va gravid man ser ut när man har mammaleggings. Förlossningen nästa?! =)
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback