Snickerboa

2012-08-09 10:17:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Imorse gick jag upp kl. 9 vilket är en klar förbättring mot de senaste dagarna. Har dock ont i svanken idag. På bara några dagar beter sig min kropp som jättegravid och det är krämpor lite här och där men jag får tänka på att inte böja mig eller lyfta så mycket.
 
 
Max har haft fullt upp på morgonen, som vanligt. Han har tillbringat lite tid i sin snickerboa (helt frivilligt) där han "täljt" trägubbar i sin Emilkeps =)!
 
Idag ska jag greja lite här hemma (hm hur var det nu med det där att inte böja sig och lyfta...) och ikväll kommer tre tjejkompisar hit på grillat. Tänkte försöka mig på lite grekiskinspirerad meny. Självklart blir det bilder från det!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback