Sista "tillsammanssemesterdagen"

2012-08-03 10:30:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är sista semesterdagen där vi alla tre är hemma för på måndag kl. 6.00 börjar Marcus jobba! Jag och Max är lediga en vecka till innan hösten kör igång. Men det känns inte så jobbigt att allt börjar igen för vi har ju ett bra mål i slutet av terminen - bebis ♥.
Idag ska Marcus åka iväg och hälsa på några kompisar och Max och jag håller oss nog mest hemikring. Jag ska greja hemma och passa på att titta på lite OS. Är ju tydligen många svenskar med idag. Sen så finns det ju alltid tvätt att tvätta och damm att damma.
 
Ikväll väntar kalas för min mormor som fyllde år igår.
 
Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback