Pirrigt!

2012-08-02 10:28:13 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
Jag är en sån sjusovare på morgonen så kommer knappt upp. Max och Marcus gick upp vid 7 imorse medan jag masade mig upp strax före 10.
 
I eftermiddag ska vi på ultraljud. Känns pirrigt och nervöst. Vill ju inget hellre än att allt ska se bra ut. Max ska få vara med sin mormor och morfar i deras torp medan vi är borta och så ska de äta lunch på golfrestaurangen. Då får vi hoppas vår son kan föra sig =)!
 
Idag strålar solen och det ska bli 25 grader. Jag som längtar som en tok efter en stranddag tycker ju att det känns lite typiskt att det blir fint just idag när vi har andra saker planerade (iförsig är det ju en fantastisk sak men ibland vill man både ha kakan och äta den).
 
Håll en tumme eller två!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback