Fotofix

2012-08-06 21:21:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Regnet öser ner ute! Helt plötsligt blev det höst.
 
Igår tog jag äntligen tag i att börja med Max fotobok 3-4 år. Har gjort sidorna oktober och november 2011 så har en del kvar men skönt att jag är igång i alla fall. Den ska sträcka sig till och med Max 4-årsdag i slutet av september och sen får den gå till tryck. Jag fotar ju ganska mycket så är ju inge problem att hitta bilder... förutom från oktober och november. Ofta ganska innehållslösa höstdagar fulla av vardag.
 
Idag har Max och jag blivit bortskämda hos min farmor hela eftermiddagen. Fick god lunch bestående av stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar och sen glass på eftermiddan. Passade på att hjälpa farmor att framkalla bilder via fuji.se. Påmindes om att det är dags för det här hemma också. Har inte framkallat något sen midsommar förra året. Har nu gjort en mapp som heter framkallning och gått igenom foton från 2011 års sista månader och valt ut några till mappen.
 
Mycket fotofix idag med andra ord!
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback