Trött tröttare tröttast

2012-04-11 16:41:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Efter två nätter med för lite sömn känner jag mig frusen och trött idag. Känns inte som jag hade nåt vidare flyt på jobbet idag heller men man får väl helt enkelt inse att man inte kan sträva efter att vara på topp jämt. Max och jag har i alla fall en mysig eftermiddag. När jag hade hämtat honom på förskolan så åkte vi och köpte present till hans kusin N (inte stor-kusin N som fyllde år förra veckan utan lill-kusin N som fyller om några dagar) och sen fikade vi. Nu ligger jag under en filt på sängen och surfar runt lite medan Max leker och tittar på film omvartannat. Vi ska fira Marcus pappa sen som fyller år idag!

Kram till er




Kommentarer
Russin

hej gumman..



usch för att frysa, hoppas inte d håller på att bli sjuk bara.. hälsa och gratta mannen..



absolut får vi höras framöver, hojta till du när ni har tid över..



kram

2012-04-11  /  21:38:37  /  http://russinsdagbok.se
Anna

haha, det existerade inget flyt på vårt jobb idag! Huuuuu.... vi hoppas på en bättre morgondag. Ses då! Kram!

2012-04-11  /  22:27:31  /  http://annasalster.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback