Måndag 9 april

2012-04-09 21:49:39 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

  • vi har haft en riktigt bra påsk. Ätit gott och träffat många nära och kära!
  • min förkylning är på väg bort
  • jag i vunnit ett armband från Haze design på Deliciosly.se´s facebooksida
  • vi idag varit på upptäckarhus för barn där Max haft riktigt roligt med kusin N
  • jag fick hjälp av A-C att kunna handla mat när Marcus var flera mil hemifrån och hade mitt kontokort med sig.
  • det bara är fyra dagars arbetsvecka denna vecka

 

Fler måndagslistor hittar du HÄR

 

Max i upptäckarhuset idag





Kommentarer
Russin

Grattis gumman, va det det gröna armbandet ? superfint isf. .:)

Stina vill leka med Max, har ni tid något i veckan ?



kramisar

2012-04-10  /  11:01:28  /  http://russinsdagbok.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback