Jobbar igen

2012-04-26 08:29:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Blev några dagars blogguppehåll visst. Finns inte så mycket att skriva när man bara är hemma men igår kom jag igång och jobba igen. Var skönt! Även om det var en 12-timmarsdag som tog på krafterna så klarade magen av det galant! Det måste ju vara ett friskhetstecken.

Max och jag sov till 7.30 idag. Härligt. Nu ska jag jobba fram till kvällen börjar och strax ska vi åka. Bara frukost som ska ätas.

Hoppas ni får en bra dag och tack för era kommentarer. Hoppas på fint väder i helgen så jag kan vara ute med kameran och bjuda er på bilder.

Kram




Kommentarer
Anna

Hoppas allt är bra nu =)



Trevlig helg,



Kram Anna

2012-04-28  /  23:06:46  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback