Idag (påskafton)

2012-04-07 21:33:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag blev det väldigt många bilder fotade. Det är så roligt att fota detaljer i mamma och pappas uterum vilket jag får visa i ett eget inlägg nån gång och sen så är det kul att fota Max och hans kusiner när de leker men de bilderna är för privat bruk.

Under påsk äter man verkligen mycket smaskigt och det har vi gjort idag med så lite inspirerande matbilder bjuder jag er på! Vi har som ni kanske redan förstått varit hos mina föräldrar även idag. Vi har firat min brorsdotter som fyllt 5 och vi bjöds på hemmagjord smörgåstårta och fika. N fick dockskåpsdockor av oss. Nu ikväll har vi ätit påskbuffé. Oj så mycket gott det var! Det är verkligen fantastiskt att sitta i mina föräldrars uterum med utsikt över åkrarna.

Max var jättetrött när vi kom hem efter att ha lekt hur mycket som helst med sina kusiner som han har så roligt med.

Nu ska Marcus och jag strax hyra film här hemma men först ska jag snyta mig igen för ca tusende gången idag! Kram



















Kommentarer
mammaTea

Mycket gott!

2012-04-07  /  22:11:44  /  http://mammatea.se/
Kristina

Tack Sara för de fina bilderna och och att du skriver så fint om vår altan.

kram mamma

2012-04-08  /  13:29:10  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback