Geggamoja

2012-04-03 12:35:38 ,   Mode/Kläder
Hej! Nu har jag bara några timmar kvar att jobba innan jag går på lite påskledigt. Jag brukar oftast ligga och vila på min rast men idag känner jag mig fylld av energi så då blev det datorn istället.

För några månader sen vann jag presentkort på 500:- på geggamoja.com och igår använde jag det och klickade hem två par byxor till Max. Det blev dessa:





Ett par grön-vit randiga och ett par blå-vitrandiga. Vi har haft liknande mysbyxor från KappAhl och som vi har varit nöjda med så hoppas att dessa också blir favoriter. Jag fick mail på förmiddan om att de ordern redan är skickad så de borde komma innan påsk. Ska bli kul!

Nu ska jag ta mig tid och läsa bloggar på återstoden av min rast. Något som jag inte riktigt hunnit med hemma den senaste tiden.

KRAM till er




Kommentarer
Nina

jag vet inte. kanske både och. jag älskar att pyssla och ha kalas etc. men nu är det mest ångestframkallande..



å ja vet inte om vi ska ha flera barn. just nu känns det ganska så bra. å ja tror det är det som spökar. inte att hon är ett.. liksom sista veckan med en bebis..



asså du ska se mig. ja är ett vrak? helt hormonellt konstig, som om jag är gravid. lite knashormoner.. :P

2012-04-03  /  13:25:15  /  http://deliciously.se/
Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Fy så roligt, grattis till presentkortet :D Byxorna verkar helt underbart mysiga :)

2012-04-03  /  17:05:32  /  http://emmashjartan.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback