Aprilväder

2012-04-01 19:33:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
April april.... Har ni lurat nån idag? Det har inte jag... än i alla fall =)

1 april har ju verkligen bjudit på ett riktigt aprilväder. Ena stunden soligt och andra stunden snöfall. Jag gick på en promenad för en stund och det var skönt med frisk luft men usch va kallt det är. Lite skillnad mot i tisdags när jag kvällspromenerade i 18 grader med uppknäppt vårjacka.

Vi har haft vår kompis M här på söndagsmiddag idag och det var trevligt. Även om man inte träffas så ofta så känns det precis som vanligt när man väl gör det. I detta fallet var det nästan 2 år sen vi sågs. Ruskigt lång tid och vad mycket som händer på några år men vänskapen förändras inte. Tänk vilken trygghet man har i sina vänner.

Nu ska Marcus och jag äta lite rester sen middagen. Sen kvällsmat idag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback