Äntligen regnfritt i några dagar!!

2012-04-29 11:17:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Jag är en väldigt oflitig bloggare men får skylla på att jag njuter av livet istället =)!

Äntligen har vi fått regnfria dagar och solen skiner. Det är inte så varmt ute och blåser lite kyligt men helt ok vårväder iaf. Igår var Max och jag ute i princip hela dagen (Marcus var inte hemma) och på em kom A-C och barnen hit. Barnen lekte och vi satt i solstolarna. På kvällen grillade vi kycklingsspett och gjorde jordnötssås som vi åt med ris. Jag har rester kvar tills i dag. Mums!

Idag har vi inga större planer. Marcus och Max är ute och rensar rabatten och jag har klarat av månadens räkningar. Bilservice, inköp av ny bilbarnstol till Max, räkning på tvättmedlet vi prenumererar på gjorde inte direkt att jag jublade när räkningarna var avklarade. Men men om fyra veckor är det ju lön igen =)!

Imorgon är det valborgsmässoafton och jag jobbar men ska flexa några timmar så blir lite mindre jobb än en vanlig måndag. Sen så är det ju på ledigt på tisdag igen. Marcus och Max är även lediga imorn.

Vet inte vad som tagit åt mig men har knappt fotat något de senaste veckorna men ska nog ta ut kameran idag och dokumentera våren =)!

Kram till er




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback