Ville inte med hem

2011-09-20 16:37:26 ,   Max
För en timme sen när jag hämtade Max på förskolan så såg han inte mig när jag kom. Han lekte ute med två dockvagnar och så sprang han in i förrådet och hämtade grejer. Var så mysigt att titta på honom när han lekte utan att han såg mig. Sen blev han jätteglad när han upptäckte att jag var där. Efter det hände dock något som aldrig hänt förut. Han ville inte följa med mig hem. Han brukar vara glad på morgonen när han lämnas och glad när han hämtas men idag ville han inte hem. Men jag fick med honom i alla fall. Hemma fick han dock ett utbrott a la treårstrots när han inte fick leka i bilen. De där utbrotten blir lite jobbiga att hantera när man arbetat med barn sen 6.45 imorse. Nåja med lite riskakor och Byggare Bob som mut så överlevde vi även denna kris. Curlingmamman i mig kikar fram ibland!

Nu har jag druckit te och smaskat på lite mörk choklad och ska strax ta tag i middagen.

So long.



" Jag tävlar om en Wigglekart hos WWW.JENNYN.SE

Var med och tävla HÄR du också! "




Kommentarer
åsa s

Oh, det är ju en jätterolig bil att köra (även för vuxna). Nu har även Elias kommit på hur man ska göra.

Lycka till!

2011-09-20  /  22:15:26 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback