Och så var söndagkvällen här igen....

2011-09-04 21:54:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Man har knappt haft fredagsmys förrän det är söndagkväll igen. Någon som känner igen sig?

Max har varit rejält rastlös nu ikväll och vill inte sova. Stackarn har ju varit hemma hela helgen med feber så det blir ju tråkigt för honom. Imorn hoppas vi på att han är feberfri. Han ska självklart vara hemma från förskolan. Som jag skrivit en annan gång så är "den feberfria dagen" en ordentlig utmaning för föräldrarna och det blir troligtvis Marcus som får den utmaningen imorgon. Roa en rastlös 3-åring med överskottsenergi är ingen enkel uppgift =)!

Jag har verkligen tagit det lugnt hela helgen och det har varit välbehövligt. Var så slut igår att jag kände mig svimfärdig större delen av dagen och hade ingen aptit. Idag är jag mycket piggare så hoppas att veckan som kommer ska gå bra.

Nu tackar vi för denna vecka och går mot nästa ♥







Kommentarer
Anna

Den feberfria dagen är tuff ja :) Hoppas du känner dig pigg idag med. Jobbigt att känna sig svimfärdig :S Hoppas du får en härlig vecka!



2011-09-05  /  08:53:55  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback